Top

Festivali v času pandemije

Četrtek / 25.02.2021 /  6:00pm  @ https://www.202122.kiblix.org/streaming/

Panelna diskusija se je osredotočala na forme, vsebine, vprašanja, možnosti, dimenzije, okolja in okoliščine umetniških produkcij, predstavitev in festivalov v “teh” časih. Sodelovati, povezovati, prenašati, uporabljati medmrežje, izmenjavati informacije in programe, nadgrajevati, tvoriti  in delovati v ’resničnem’, analognem svetu in ’navideznem’, virtualnem okolju. ’Navidezno’ kot ’resnično’ je lahko antagonizem in hkrati forma uresničenja, izvedbe in umestitve umetniškega dela, projekta, festivala v prepletu medijev – fizičnih, ob dogodkih na prizoriščih, prezentnih v pojavnih oblikah neposrednih prenosov po distribucijskih kanalih, modeliranih v okoljih raznih resničnosti in dostopnih s ponujenimi pripomočki. Industrija prezentacije in komunikacije ve, kaj dela. Za svojo umestitev na trg uporablja vsa sredstva. Enako jih uporabljamo mi. In kupujemo. Kaj? Prostor? Čas? Možnost? Delo? Ideje? Vsebine? Forme? Samo možnost, prostor in čas. Komunikacije in prezentacije. Bazično. Brez nadgradnje. To nudimo mi: forme, ideje, vsebine in delo. Navideznost je privid omogočanja novih form in vsebin, odpiranja dodatnih kanalov komunikacije in priprave tehnoloških okolij za sporočanje v raznih oblikah, da bi jih sprejeli. Nadomeščanje oziroma paralelnost svetov, človeškega in digitalnega, se združuje v skupnosti učinkov. Naših zaznav, pri katerih težko določimo splošnost, ker so posebnosti vseh, vsake in vsakega, enostavno v uporabi tehnologije, sposobnostih in zmožnostih, ki jih ponuja tovrstna produkcija. Zato v živo ali po spletu ni izbira. Oboje in vedno.

Moderator: Peter Tomaž Dobrila, intermedijski producent in umetnik

Gostje: Ena Hodžić, koordinatorka programa, KONTEJNER in Device_art, David Riff, kurator, steirischer herbst, Gerfried Stocker, ustanovitelj in umetniški vodja, Ars Electronica