Matej Čepin
Naslednji dan
Povezava do virtualne razstave tukaj.
Matej Čepin: Naslednji dan
Odprtje virtualne razstave
Petek, 27. 11. 2020, ob 19. uri
Vljudno vabljeni, da sem pridružite na virtualni otvoritvi razstave Mateja Čepina Naslednji dan, ki je del uvodnega dogajanja festivala KIBLIX 2020–2021.
Glasbena podlaga, ki jo lahko slišite v virtualni galeriji je z ambientalnega albuma Flow of Flowers in elektronskega Chapters – part one glasbenice JUNEsHELEN.
Virtualno okolje z avatarji omogoča virtualni ogled KiBele in razstave Mateja Čepina Naslednji dan. Postavitev Čepinovih slik je realna, vendar zaradi Covida-19 nedostopna, zato smo prostor skenirali, fotografirali ter prenesli v virtualni prostor. Preko avatarjev, izbranih bizarnih figuric s Čepinovih slik, se lahko udeležite samostojnega ali skupinskega ogleda in se iz različnih točk gledišča približujete slikam ali oddaljujete od njih ter komunicirate z drugimi osebami s kratkimi, napisanimi sporočili. Na ta način priklicujemo socialni stik, ne da bi ga sicer lahko v celoti nadomestili, vendar lahko vsaj izmenjujemo misli. Drugače, novo, digitalno preprosto. Poskusite!
Razstava bo na ogled od petka, 27. 11., od 19. ure do Novega leta. Virtualna galerija je plod kreativne sekcije KIBLA2LABA (Žiga Pavlovič, Sabina Vukalić in Aleksandra Kostič).
Ko bo mogoče razstavo odpreti tudi v živo, vas bomo ponovno povabili in pozdravili v KIBLI. Pripravili smo tudi katalog razstave, ki ga lahko prebirate in ogledujete na tej povezavi.
»Matej Čepin je v prvi vrsti slikar, ki ga zanima zgodba in njena gradnja v slikovni prostor. Ta je načeloma le en filmski okvir, eno okno v svet, vendar ob nizanju kolažnih komponent dosega dimenzijo filmske ali sanjske zgodbe. Njegova dela vsebujejo direktne ali zabrisane na mračno romantični del slikarstva, na film-noir, začetke uporabe fotografije, na bizarno črno kroniko in na eklatantne zgodbe iz resničnosti, zapisane v zgodovinsko kolektivno podzavest; še posebej nekateri odmevi iz slikarstva in aspiracije slikarske umetnosti v fotografiji in filmu.« (Aleksandra Kostič)